Nystart med kost och träning - så här ser det ut!

| Postat i: Träning
1
♥ Tisdag 2/6 klockan 15:22 ♥

Hej!

Efter förkylning och träningsvila och därmed deffvila så startade jag om denna vecka. Har gjort ett preliminärt kost- och träningsschema och det ser ut så här:

v. 1:

Cardio 6-7 dagar/vecka. Helst på morgonen på fastande mage.
Antingen;
Löpning: 30-45 minuter eller
Powerwalk: 45-60 minuter.

Styrketräning 4-5 dagar/vecka.

1 intervalllöpning/vecka.

1 vilodag/vecka.

Ska också försöka att lägga in fettförbränningsövningar någon dag i veckan.

Veckorna efter kommer träningsmässigt troligen se likadant ut. Dock så ska jag försöka att dra ner på ytterligare kalorier. Tänker inte kalla det någon maxdeff (går att läsa om i nummer 335/2012 av Body) men ska göra en egen variant av det.

Idag började jag med en morgonlöpning. Det var riktigt härligt att springa i skogsmiljö! Efteråt fick jag knappt i mig någonting. Måste verkligen variera mig mer med maten. Har haft lågt blodsocker hela dagen efter löpningen men nu väntar jag på att potatisen ska bli klar i ugnen sedan ska käka det och pepparlax, mums!

Efter det drar jag till gymmet och kör bröst och triceps! Hoppas att kroppen hinner ta till sig av den här näringen.



Hejdå!
Hittills till Nystart med kost och träning - så här ser det ut!


Anonym

hur ser ditt kost schema ut?




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: